RIP Kasta


Världens bästa Kasta har gått ur tiden. Jag kan inte med ord beskriva vad denna hund har betytt för mig. Hon var bästis med min BC Jojje (de ses nu i hundhimlen vilket är det ända att glädjas åt i detta).

När Jojje blev för sjuk för att vara aktiv kontaktade jag Gunvor och förklarade att jag “måste” ha en av valparna (som då var födda). Jag fick världens bästa Råtta. Som gav mig hennes son Rasken, dessutom.

Kasta och jag sprang också agility. Gunvor insåg hennes potential även om det inte gick klockrent för dem…

Kanske kommer jag ändå att minnas Kasta som en oerhört socialt kompetent hund. Hon funkade i alla sammanhang, helt enkelt. Vad mer kan man begära? Ingenting. Endå gav hon allt!

RIP Kasta! ❤

Mija

This entry was posted in Agility, Familjärt. Bookmark the permalink.

One Response to RIP Kasta

  1. Åh!! Fina Kasta! 😦

Leave a Reply

