Julefrid


julSAgK

Efter en lång, arbetsam, mörk höst är det äntligen jul och lite ledigt! Jag vägrar spendera den tiden med att försvara mig mot den senaste förtalskampanjen från medlemmar i Stockholmsavdelningen. De senaste dagarna har jag från flera håll blivit påhoppad för saker jag PÅSTÅTTS ha skrivit i mejl, utan att den som anklagar mig själv har sett mejlet i fråga…

Jag vet inte om det är någon som medvetet sprider elakt skitsnack om mig igen eller om det hela bara är ett resultat av dålig läsförmåga (flera ledande personer på Stockholmsavdelningen har inte ens gått ut gymnasiet så det är ett känt problem), otur och att man läser mig som djävulen läser bibeln. Men jag vet att jag nu anklagas för att ha skrivit en massa saker som jag inte har skrivit. Därför har jag bestämt att jag ska godkänna kommentarerna på den här bloggen under julledigheten. Och några fler ounderbyggda påhopp kommer inte att godkännas! Det är för fan jul!

I bästa föreningen Solna agilityklubb råder i alla fall julefrid. 🙂 Kortet ovan är taget på gårdagens träning i banträningscirkeln. Myyyyyyyyys! 🙂

Idag ska jag hem till min bästaste gammelmoster (mammas moster) här i Solna och jula lite. Imorgon bär det iväg till farmor och mellandagarna kommer jag att spendera på föräldrarnas landställe. Utan någon vidare uppkoppling. Så om någon påstår att jag skrivit något elakt mejl om dig i mellandagarna är det inte sant. 😉 Säg det till skitsnackarna.

GOD JUL! 🙂

/Mija

This entry was posted in Agility, Föreningsliv. Bookmark the permalink.

4 Responses to Julefrid

  1. Maria Pettersson says:

    Önskar dig en riktigt god jul!
    Kram Maria

Leave a Reply

