Vuxenmobbning är allvar


Ikväll har jag verkligen inte tid att tisdagsblogga något längre, tyvärr. Det är sju dagar kvar tills dess att jag ska lämna in min lic-avhandling och imorgon ska vi iväg på Blodbadet (konferens) och jag är inte klar med min presentation. Tänkte i alla fall lägga ut den här länken:

http://www.vuxenmobbning.se/?page_id=22
(tyvärr funkar det inte att hyperlänka idag av någon anledning)

…där Per berättar om vuxenmobbning i en ideell förening.

Och ställa en fråga – är detta okej?

Kramkram och tusen smileys
Mija

This entry was posted in Mobbning. Bookmark the permalink.

One Response to Vuxenmobbning är allvar

  1. Tina says:

    Aldrig någonsin är mobbing okej!

Leave a Reply

