Ah, nu vet jag vad det är för fel på mig…


SBK/FS har äntligen klämt ur sig varför jag är avauktoriserad som domare, citat:

“Slutligen önskar FS informera nämnden om att man beslutat att avauktorisera Mija Jansson som agilitydomare. FS anser att en auktorisation dels visar att en person har de kunskaper som krävs för att utföra ett funktionärsuppdrag, och även att personen ifråga har en social kompetens som innebär att man är en god representant för organisationen. FS anser att Mija Jansson sedan en lång tid tillbaka brustit i kriteriet gällande den sociala kompetensen och därmed inte är en god representant för Svenska Brukshundklubben.”

Tycker du att jag har uppvisat prov på social kompetens? Skriv det då gärna i ett, undertecknat, brev och skicka per snigelpost (Bredkilsbacken 4, 17153 Solna). Jag måste ha brevet senast den 17 oktober. OBS! Tillhanda!

Kramkram och tusen smileys. /Mija

This entry was posted in Agility. Bookmark the permalink.

One Response to Ah, nu vet jag vad det är för fel på mig…

  1. Tina says:

    Shit vad snabba vi är! Och duktiga så klart :0)

Leave a Reply

