Handlingscoachning för tävlande


Den 23 september mellan klockan 10-12 och 13-16 (med andra ord finns en lunchpaus men ingen lunch ingår) tänkte jag arrangera en dag där jag coachar agilitytävlande i handling (såväl handlerns uppgifter och tekniker som att träna hunden för sitt jobb).

Själv tränar jag efter Greg Derretts handlingssystem och givetvis kan jag coacha i detta men det är inte nödvändigt att du kör som jag – vi tittar på de linjer och tempoväxlingar du och din hund åstadkommer och försöker göra det ni redan gör lite bättre.

Kursen kommer att gå i Solna och kostar 600 kr, betalas till Agilitybitens Bankgiro 420-1901.

Välkommen med din anmälan där du gärna får skriva lite om dig själv och din hund, önskar Mija

This entry was posted in Agility. Bookmark the permalink.

2 Responses to Handlingscoachning för tävlande

  1. Siv says:

    hej
    jag fick pm för handlingskursen menmin dator kan inte läsa det formatet. kan du skicka det i något annat format (t.ex. doc)

    hälsningar Siv Lexander

Leave a Reply

