Infor European Open


Tankte skriva nagra rader om min uppladdning for EO. Jag har fokuserat pa egen grenspecifik traning forst och framst och pa tavlingarna pa Sydostra Skanes BK i sondags visade det sig att det verkligen har gett resultat. 🙂

Dessvarre har Rasken fatt agera i denna min traning saklart och han har nog fatt trana for mycket svart, for pa tavlingen helgen slappte han inte.

Sammanfattningsvis gjorde vi tva fina lopp anda till upploppet da han tittade for mycket pa mig och drog pa oss fel. Jag, Petra och Veronica korde dock en traning pa sondagskvallen dar jag hade fokus pa detta, och den kandes bra! 🙂

Darefter gick vi igenom reglerna for EO, som inte ar helt latta att forsta, sa nu kanner jag mig faktiskt ganska trygg aven om Petra (som ar Plaskvakt) far ta Rasken genom vet-besiktning imogon och jag inte anlander i Kopenhamn forran vid 20-tiden pa kvallen. Kul ska det bli! 🙂

Mija

ps. Skriver detta inlagg fran Barcelona, dar jag ar pa jobbkonferens, darav briste pa prickar over bokstaverna. Hoppas att ni ursaktar.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

