Hunderbar påsk


Vi fick en bra påsk, jag och djuren, trots allt. Tack ALLA ni som gjorde det omöjliga möjligt!

Enligt tradition spenderades påskhelgen på Gåsahoppet i Nils Holgersson-hallen, Skurup, Skåneland. Hallen är alldeles, alldeles underbar men ännu underbarare var Liras valpar (Råttans barnbarn) som vi såklart besökte (i dagarna tre).

Jag och Rasken gjorde många bra prestationer men satte bara en nolla. Vi (ofta jag) höll helt enkelt inte hela vägen. Jag tycker dock INTE att banorna var för svåra. Med ett undantag var jag väldigt nära att sätta alla banor och det var mest synd att jag inte var lite, lite bättre. Tycker jag.

Vår enda nolla räckte till placering 4/117 i Hoppklass 3, första dagen:

Synd var det att vi inte hade marginalerna på vår sida fler gånger under påsken, för det hade varit himla kul att vara i finalen som arrangerades sista dagen. Men det var spännande från ringside också, såklart! 🙂 Grattis till Jenny och Katarina som tog plats på pallen.

/Mija

This entry was posted in Agility. Bookmark the permalink.

4 Responses to Hunderbar påsk

  1. Mari says:

    Snyggt! Nä, det där såg ju inte svårt ut. 😉

  2. Annica says:

    Jäklar det var snyggt! Imponeras av hur smidigt han tar sig fram på banan. Hade inte gissat det av kroppstypen liksom.

  3. maja o zoro says:

    snyggt!!! vilka snygga svängar han har! tex andra hindret! vänder över som en liten ål 😛

Leave a Reply

