SAgK hela veckan


Ikväll fick jag förnyat förtroende som ordförande i Solna agilityklubb. 🙂 Klubben hade alltså sitt andra årsmöte och det var en både trevlig och givande sammankomst. Vi är helt enkelt ett härligt gäng, tycker vi själva i alla fall! 😉

Den senaste veckan och lite till har det varit väldigt mycket SAgK för min del. Den intensiva perioden började förra tisdagen med telefonmöte och på onsdagen höll jag och Eva Marie i avslutningen på tävlingspsykologicirkeln. SAgKs fredagsträning avstod jag för att träffa min kamrat Sussie på puben Dick Turpin här i Solna. Lördagen spenderades först med att hämta ett A-hinder till ridhuset och sedan körde vi banträning. Även söndagen tränade vi med SAgK i ridhuset och den dagen hann jag också med att shoppa material till vandringspriser samt att träffa klubbens revisor för att byta papper.

I denna vecka har jag kopierat papper, fixat och mejlat inför årsmötet. Och tillverkas budget-vandringspriserna. Folk påstår att de blev fina men de är mest bara snälla. Men de var inte svindyra i alla fall och de tillverkades med stor kärlek.

Vi har stora planer för 2012. Läs mer på Solna agilityklubbs hemsida.

/Mija

This entry was posted in Agility, Föreningsliv. Bookmark the permalink.

One Response to SAgK hela veckan

  1. maja o zoro says:

    Japp, Ett härligt gäng är vi ! 🙂
    hoppas på ett minst lika bra 2012 som slutet av 2011 varit 😉

Leave a Reply

