Solna, Sverige, vecka 30, år 2011


Slitit hund har jag gjort under vecka 30. Samtidigt som jag har jobbat heltid och aktiverat samt motionerat mina hundar och försökt hinna med husse som har semester hade jag följande på schemat:

MÅNDAG Kom hem från Tromsö mitt på dagen, upplevde den nationella tysta minuten på Tromsö flygplats klockan 12.00. Nästan alla var tysta…
TISDAG Lydnadsträningstävling på BK. Det gick mycket bättre än förra gången – till och med bra! Jag var förväntansfull inför helgens tävlande.
ONSDAG Kvälls-lagtävlingar i Bollnäs. Raskens lag, “Gilla Läget” tog sin tredje agilitypinne (vi har en i hoppklass).
TORSDAG Förmiddagen spenderades på SAgKs ungdomsdagläger, vilket visade sig bli ett mycket lyckats arrangemang!
FREDAG En kortis på ungdomsdaglägret, sedan ett par timmars jobb följt av en misslyckad lydnadstävling där jag tappade humöret på kass organisation och bröt efter nollat sittande. Jobbade kväll kan man säga…
LÖRDAG Kalas hos mina kusiner som fyllde tjugo-någonting båda två.
SÖNDAG Lydnadstävling igen. Skitvarmt, igen. Nollat sittande, igen, trots kyldukar och kattmat och gud vet allt. Körde klart ändå men det gick inget vidare i värmen. Råttplågeri, sa Råttan.

/Mija

This entry was posted in Agility, Bruks och lydnad, Familjärt. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

