Sa jag att jag hittat MP3n? =o)


Med låtar av alla de slag. Mycket rock, så klart, men också en hel del med passande texter så som:

Tumble out of bed and stumble to the kitchen
Pour myself a cup of ambition
And yawn and stretch and try to come to life
Jump in the shower and the blood starts pumping
[…]

I extra regnjackan som jag har i bilen låg den! Den jackan hade jag inte använt sedan SM när jag var tvungen att ta fram den vid skyfallet i Skutskär. 🙂

Vad har du i lurarna på banvandringen?

/Mija

This entry was posted in Agility. Bookmark the permalink.

8 Responses to Sa jag att jag hittat MP3n? =o)

  1. Petra says:

    Alltid samma: Silver-Holymen

  2. Anna & Juni says:

    Måste också fixa music till banvandringarna 🙂 Kul att det gick bra med skvallerträningen. Kan tänka mig att du chockade Råttan svårt, hihi! Var var träningstävlingen förresten?

  3. Åsa o Lovis says:

    Inget alls under banvandringen, men i bilen på vägen till tävlingen spelar jag nästan alltid the Worlds Greatest med R Kelly. Smörigt så det förslår men jisses vad laddad jag blir!

  4. Mette says:

    Ja, Dolly är ju bäst!

    Jag lyssnar ofta på Wayfaring Stranger (16 Horsepower, Emmylou Harris, J Cash), behöver inte så taggande låtar så den passar mig. Sen älskar jag Lake of Fire med Nirvana…

Leave a Reply

