SKK-medlemmar får inte representera SKK i Pridparaden!


Ja, det är sant! Svenska kennleklubbens centralstyrelse har svarat på en fråga från 101 medlemmar som vill gå i tåget precis som i fjol (där SKKs bidrag kom 3a) – svaret blev nej, det fick vi inte!

Läs min insändare i Hundsport: Vargar och homosexuella ratas av SKK/CS.

Någon borde kontakta kvällspressen.

/Mija

ps. Min domänleverantör, Loopia, har en bloggtävling som jag tycker att jag borde vinna för att jag ser verkligheten och vågar skriva det få andra vågar säga eller skriva i hundvärlden och för att jag skriver intressant om hundsportens formel 1, agility.

This entry was posted in Föreningsliv. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

