Sista SM-pinnen blev gräs och Filip och Fredrik kan ha bevittnat när Rasken blev klar för SM 2012!


– Google Maps. Det var Eva Maries förslag när Filip frågade oss vart Vännes kunde tänkas ligga. 😉 För Filip och Fredrik var på tävlingen i Umeå idag. Vilket gladde mig, jag gillar dem verkligen! De har ett härligt sätt att betrakta udda intessen. Och min beundran växte sig än starkare idag. För även om de ansträngde sig för att hitta det riktigt “udda” och anmärkningsvärda i agilityn när kameran var på så var de, precis som jag hade förväntat mig, ödmjuka och intresserade när kameran var avslagen. De hängde helt enkelt hela dagen på agilitytävlingen i Umeå! Skam den som ger sig!

Jag saknade såklart löpande Råttan 😦 men Rasken gjorde mig inte besviken på tävlingen idag. Hoppklassen var svår utifrån våra mått (tunnelfällor) men vi fick i varje fall klassens bästa tid (och ett par rivningar). Agilityklassen vann vi. Och tog därmed sista pinnen för SM 2012. Borlänge here we come! Sha-la-la-la!

Kvällen har spenderats med grillning och bubbel här på campingen. Härligt!

Tävlingen här i Umeå är liksom lika genuint trevlig som den i Härnösand.

/Mija

This entry was posted in Agility. Bookmark the permalink.

7 Responses to Sista SM-pinnen blev gräs och Filip och Fredrik kan ha bevittnat när Rasken blev klar för SM 2012!

  1. Tina says:

    Grattis!
    Vad kul, hoppas programmet som kommer blir kul

  2. Åsa says:

    GRATTIS! Ni är så jävla bra helt enkelt!!!

  3. Katarina says:

    Får man gratulera! Hoppas jag hinner ikapp från augusti…. det vore himla kul att delta i SM 2012.

  4. Carro says:

    Superdupergrattis till SM kvalet!! En annan är låååångt ifrån 😉

  5. Pingback: Rally SM-klar 2012! *skrytblogg* « En liten blogg om R-djuren

  6. eva marie says:

    Stort grattis igen!

    Men vadå, Google Maps FTW ;P

Leave a Reply

